بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/08 - 13:48
  • - تعداد بازدید: 191
  • - تعداد بازدیدکننده: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان با حضور در بخش خبر صبحگاهی شبکه استانی کردستان به تشریح اولین گفتاورد ملی نخبگان پرداخت.

جمال سلیمی رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان در این نشست با تشریح محورها و چگونگی فرایند رویداد ملی گفتاورد نخبگان به تبیین چرایی برگزاری این موضوع و همچنین ضرورت آن پرداخت.

 سلیمی ضمن اشاره به اسناد بالادستی امور نخبگانی کشور از جمله سند راهبردی کشور در امور نخبگان، اشاره کرد که در سنواتی که از عمر بنیاد نخبگان می گذرد این نهاد ملی در دو حوزه استقرار نظام شناسایی و هدایت جامعه نخبگانی و همچنین توانمندسازی جامعه نخبگانی همت فراوانی صرف کرده است. وی اشاره کرد: یکی از جنبه هایی که در سند راهبردی کشور در امور نخبگان به آن پرداخته شده است، موضوع زمینه سازی برای اثرگذاری افراد نخبه است که بنیاد نخبگان در این زمینه با اجرای طرح هایی چون جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی و همچنین تشکیل و توسعه هیات های اندیشه ورز، اقداماتی انجام داده است. سلیمی افزود: اولین گفتاورد ملی نخبگان هم یکی از راهکارها و استراتژی های بنیاد ملی نخبگان برای زمینه سازی تاثیرگذاری نخبگان در جامعه است و این رویداد به دنبال شناسایی، توسعه و حمایت از همه ایده ها و طرح های نوآورنه و خلاقانه ای است که ممکن است نخبگان و مستعدان و صاحبان اندیشه و تجربه در راستای حل مسائل و مشکلات کشور در ابعاد مختلف داشته باشند. در پایان، رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان از همه صاحبان فکر و اندیشه و تجربه در استان جهت شرکت در گفتاورد دعوت به عمل آورد.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 171817
کلمات کلیدی
مدیر کردستان
خبرنگار

مدیر کردستان

تصاویر